بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد

بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
 www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌ 

 

 

به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد 


گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد 



با دو دست تو فرو ریختنِ دم به دمم
به همان لحظه‌ی بر پا شدنش می ارزد 


سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم
صبر این کِرم به زیبا شدنش می ارزد
  


 ارسالی شیلا حاتمی از شهر تبریز

دل من در سبدی ـ عشق ـ به نیل تو سپرد
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد

 
کیستم ؟ … باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد 
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس
سند عشق به امضا شدنش می ارزد

 

بخدا عشق به رسوا شدنش می ارزد

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ایران ویج ‌


 به خدا عشق به رسوا شدنش می ارزد
و به مجنون و به لیلا شدنش می ارزد
دفتر قلب مرا وا کن و نامی بنویس
سند عشق به امضا شدنش می ارزد

گرچه من تجربه‌ای از نرسیدن‌هایم
کوشش رود به دریا شدنش می ارزد
کیستم ؟ … باز همان آتش سردی که هنوز
حتم دارد که به احیا شدنش می ارزد

با دو دست تو فرو ریختنِ دم به دمم
به همان لحظه‌ی بر پا شدنش می ارزد
دل من در سبدی ـ عشق ـ به نیل تو سپرد
نگهش دار، به موسی شدنش می ارزد

سال‌ها گرچه که در پیله بماند غزلم
صبر این کِرم به زیبا شدنش می ارزد
 
 ارسالی شیلا حاتمی از شهر تبریز

نظرات 1 + ارسال نظر
نازار چهارشنبه 17 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:20 ب.ظ http://www.setilla.blogfa.com

سلام ممنون از این همه لطف من آماده ی همکاری با شما هستم و تبادل لینک هم می کنم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد